Tilastot osoittavat, että yli puolet asiakkaista haluaa keskustella jonkun kanssa reaaliajassa!
Live-chat-ratkaisun asentaminen verkkosivustollesi ei ainoastaan paranna asiakastyytyväisyyttä, vaan lisää myös liidikonversioitasi.
Mutta entä jos kyselystä tulee liian vaikea käsitellä chatissa? Siirry 3CX Live Chatiin. Integroimalla live-chatin puhelinjärjestelmäämme, verkkosivuston vierailijat voivat keskustella agenttien kanssa reaaliajassa ja vaihtaa live- tai videopuheluun yhdellä napsautuksella – ilman puhelinnumeroiden valintaa. Sama agentti voi vastata välittömästi 3CX-weklientistään, Windows-työpöytäsovelluksestaan tai mobiilisovelluksestaan. Sepä vasta asiakaspalvelua
.Lisäksi voit pitää kaiken viestintäsi yhdellä alustalla, mukaan lukien yrityksesi Facebook-sivun kautta tulevat chatit ja yritystekstiviestit. Katso konversioprosentit ja asiakastyytyväisyys nousevat pilviin. Säästä järjestelmänvalvojan aikaa ja kuukausittaisia ohjelmistotilauksia!
LIVE CHAT: RAJOITTAMATON MÄÄRÄ AGENTTEJA CHATTIN
Anna vierailijoille reaaliaikaisia neuvoja heidän selatessaan tuotteitasi/palveluitasi
.Muunna nämä uudet vierailijat uusiksi liideiksi CRM:ssäsi.
Mukauta chat-tervehdys yritysten työaikojen mukaan.
Arvioi agenttien suorituskykyä chat-arvioiden ja raporttien avulla.
Siirry live-chatista live-puheluun! Vierailijat voivat siirtyä chatista ääni- tai videopuheluun yhdellä napsautuksella.Puhelut kulkevat selaimen kautta – ilmaiseksi asiakkaalle ja sinulle.
Palveluasiakkaat – ratkaise tukiongelmat nopeammin.Matalampi kynnys ottaa yhteyttä – ei tarvitse valita numeroa.
YKSI JÄRJESTELMÄ CHATILLE, PUHELUILLE JA VIESTEILLE
Ei enää erillisen live-chat-järjestelmän hallintaa ja oppimista.
Saatavilla WordPressille, Drupalille, Joomlalle, Wixille ja Weeblylle.
Sisältää Facebookin ja tekstiviestien integroinnin.
Tunnista nykyiset asiakkaat ja tuo esiin heidän yhteystietonsa.
Vastaa viesteihin nopeasti ja ammattimaisesti.
Vierailijat voivat napsauttaa valitakseen, mille osastolle he haluavat puhua.
Määritä chat-viestit ryhmään automaattisesti.
Käyttöliittymä mahdollistaa keskustelujen jonopohjaisen ryhmäkäsittelyn.
Tiketit voidaan määrittää ensimmäiselle chattiin vastaavalle käyttäjälle.