FACEBOOK-INTEGRAATIO

Tiedätkö Facebook-yrityssivusi ominaisuuden – ”vastaa yleensä …”? Kun se sanoo jotain ”3 päivää”, Facebook-sivu voi vahingoittaa yritystäsi enemmän kuin auttaa. 3CX Facebookin ja live-chatin integroinnin avulla voit säästää aikaa, lisätä asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa tuloksia. Yhteydenpito asiakkaisiisi on helppoa; viestit toimitetaan välittömästi verkkoasiakassovellukseen ja älypuhelinsovelluksiin, joten agentit voivat vastata, siirtää ja ratkaista asiakkaiden kyselyitä samalta alustalta, jota he käyttävät kaikkeen muuhun viestintään. 3CX:n Facebook-integraatio tarkoittaa, että sinun ei tarvitse antaa useille agenteille pääsyä kaikille tärkeille Facebook-sivullesi. Suorita integrointi loppuun Facebook-tilisi kanssa, määritä saapuvat chatit tiettyyn jonoon, niin agenttisi voivat vastata samalla tavalla kuin live-chatissa. Avaamatta koskaan Facebook-sovellusta tai saamatta järjestelmänvalvojan oikeuksia.

Vastaa Facebook-yritysviesteihin 3CX:stä

Vastaa uusiin Facebook-viitteisiin nopeammin.

Siirrä keskustelut päteville tiimin jäsenille.

Uusi tukikanava.

Anna asiakkaille luottamusta ottaa yhteyttä.

Vahvista brändiäsi paremmilla vasteajoilla.

PYYDÄ LISÄTIETOJA: