Käyttävätkö työntekijäsi edelleen omaa numeroa yritysten tekstiviestien lähettämiseen ja vastaanottamiseen?
Antavatko he WhatsAppia ja henkilökohtaisia yhteystietoja keskustellakseen kollegoiden ja asiakkaiden kanssa?
Tämä on hyvin henkilökohtainen ja valvomaton, se on myös epäammattimaista.
iOS:n ja Androidin 3CX-mobiilisovelluksilla käyttäjät voivat lähettää ja vastaanottaa pikaviestejä yrityksen puhelinnumerolla antamatta henkilökohtaista matkapuhelinnumeroaan.
Saapuvat tekstiviestit voidaan määrittää jonoihin, joten sinun ei tarvitse luottaa siihen, että yksi vain agentti vastaa. Tämä tarkoittaa, että mikään viesti ei jää vastaamatta, vaikka agentti olisi poissa tai lomalla – vastausprosentti kasvaa, kuten myös asiakaspalvelusi tyytyväisyys! Vastaa saapuviin viesteihin, lähetä tapaamismuistutuksia ja käytä tekstiviestimarkkinointia liiketoiminnan tehostamiseen ja asiakkaiden sitoutumiseen. Käyttöönotto 3CX-hallintakonsolissa kestää vain minuutteja!
LÄHETÄ SMS-VIESTIT YRITYKSEN NUMEROSTA
Lähetä ja vastaanota SMS/MMS-viestejä verkosta ja älypuhelinsovelluksista.Ohjaa saapuvat tekstiviestit suoraan jonoihin, ei henkilöille.Lähetä kampanjatekstit uusimpien tarjousten ja tarjousten kanssa.Yksisuuntainen tekstiviesti yrityksen nimellä ilmoituksia varten
PIDÄ OMA NUMEROSI YKSITYISENÄ
Lähetä asiakkaille viestiä yritystekstiviestillä, ei henkilökohtaisilla sovelluksilla.
Lähetä tekstiviestejä, linkkejä ja muuta ilman lisäkustannuksia.
BYOD, mutta tekstiviesti käyttäen yrityksen numeroa.
Yksinkertainen käyttää.
Säästä rahaa kolmannen osapuolen palveluissa.
HALLINNOI VIESTEJÄ JA LISÄÄ TUOTTAVUUTTA
SMS-, Facebook- ja Live Chat -viestejä hallitaan keskitetysti.
Priorisoi viestit jonossa.
Varmista oikea-aikainen vastaus.
Sisältää raportteja tekstiviestien tehokkuudesta.
Yhdistä yhteystiedot integroituun CRM:ään yleistä kontaktien seurantaa varten.
PYYDÄ LISÄTIETOA: